Patrick Mitchell

Patrick Mitchell er creative director hos Modus Operandi Design/US, et firma som har spesialisert seg på redaksjonell merkevarebygging og design.

Han har vært creative director for Hearst’s O: The Oprah Magazine, Boston Magazine og Nylon, der han igjen ble utnevnt som finalist for the National Magazine Award for design.Han var også med som creative director å grunnlegge Fast Company, hvor han to ganger vant National Magazine Award, samt Society of Publication Designers Magazine of the Year Award.

Patrick ble utnevnt til Launch Creative Director of the Year by Media Industry News for sitt arbeid på Success Magazine, og mens han jobbet hos Fast Company ble nominert til Folio: 40, som anerkjenner «the magazine industry’s most influential leaders and innovators.» Hans arbeid har blitt anerkjent av AIGA, The Art Directors’ Club of New York, Graphis, Communication Arts, Folio og Print Magazine.

Hans kunder er: Levi Strauss, Atlantic Media, Bell Canada, Boston University, Condé Nast, Deloitte, DirecTV, Johns Hopkins Medicine, Harvard University,  Mansueto Ventures, Monitor Institute, National Geographic Society, Rockefeller Foundation og TED konferanser.

Portfolio, Patrick Mitchell

innovation_leader_magasin_igm
O_magasin
10
nylong_magasin
02138_magasin
ed_magazin
magasin_INC
boston_magasin
radcliffe_magasin
the_civil_war_magasin

Related Sessions

Se hele programmet